Кожен старшокласник на кілька годин приміряв на себе роль класного керівника чи класовода, вчителя-предметника чи асистента вчителя, завгоспа чи чергового по ліцею та навіть директора ліцею.
Новоспечений педагогічний колектив з усією відповідальністю поставився до виконання своїх “посадових” обов’язків: проводили уроки за попередньо складеним і затвердженим розкладом, вправно давали дзвінки, на перервах проводили розважальні ігри з дітьми, учнів молодших класів водили в їдальню. А останнім уроком в усіх класах була виховна година з підведенням підсумків дня, дотримання протягом дня правил поведінки та Правил БЖД. Повторили також про булінг та протидію йому.
По завершенні навчальних занять кожен клас підготував своїм педагогам вітальний концертний номер.
А випускний, 11-Б, змонтував креативний відеоролик у формі інтерв’ю з працівниками ліцею.